Duit Kawen Cik Mar

October 14, 2009

bUkaN ponTeNG wokEy...

ble de je perkataan ponteng msti korang cop aku
"PEMALAS"
ops!!! sori kay...
aku r insan paling rajin g clas tau...hehehe
ptg tdi aku x g clas bapak achmad fauzi....
clas projek management.
aku dgn my group telah menjalankan misi penting...huhu
g site tuk bwt projek subjek ni r.
kteorg g site gambang je
pembinaan masjid gambang...
erm...dpt gak r input tuk siapkan projek ni nnti
tp dapat aku rasekan betapa letih r org keje site ni...huhu
aku???aku nk keje dgn konsultan wokey....
"ustaz" aku pun dh bg cadangan supaya keje dgn konsultan je
insyaallah dia bleh tolong, dia cakap la...
tp seperti yg anda2 akan sedia maklum!!!
of course la kt area ganu aku kne keje....huhuhu
xkesah la...skrg matlamat nk abih study pastu KEJE!!!
yeah...proses mengumpul harta akan bermula 2011
(xtually lmbt lg....hehehe)

No comments: