Duit Kawen Cik Mar

October 26, 2009

layan jer....

malam yg agak2 membosankan....
de masa rase sedih....
knpe sukar sgt tuk mmberi kemaafan??
knpe perlu ade cinta.......
erm...aku dh xde idea.
dia dh bw smua idea aku.
yg pasti aku de asgmnt je skrg ni....huhu
sungguh byk xterkata.
korang layan lirik lagu ni kay.....
lalalalala......(^-^)


Jangan Kau Lepas ALEXA
Peluklah diriku dan jangan kau lepaskan ku
dan jangan kau lepaskanku darimu…
Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah bahagia
Ku takkan pernah merasakannya
Bila kau tak disini
Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah sempurna
Ku takkan pernah merasakanmu
Bila kau tak disini
Izinkan aku…, berlutut mengharap
Kau tuk kembali
Izinkan aku…, berharap dirimu
Kembali, dan kembali, dan kembali lagi
Peluklah diriku dan jangan kau lepaskan
ku dan jangan kau lepaskankan ku
Darimu…
Peluklah diriku dan jangan kau lepaskan
ku dan jangan kau lepaskan ku
Darimu…
Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah bahagia
Ku takkan pernah merasakannya
Bila kau tak disini
Izinkan aku…, berlutut mengharap
Kau tuk kembali
Izinkan aku…, berharap dirimu
Kembali, dan kembali, dan kembali lagi
Peluklah diriku dan jangan kau lepaskan
ku dan jangan kau lepaskankan ku
Darimu…
Peluklah diriku dan jangan kau lepaskan
ku dan jangan kau lepaskankan ku
Darimu… [2x]

No comments: