Duit Kawen Cik Mar

November 20, 2009

masih dan masih....

erm...mata stil xmo lelap
aduh...mmg parah tahap maksimum
ni la jd ble masa tido aku dh ubah since 2weeks ari tu
smpai exam dh abih pun
mata stil nk study
bapak poyo!!!hehe
keje aku sepanjang mlm ni (2:38am) hanye lah....
  • ke pasar mlm with ein
  • mkn dan mkn
  • bercinta bersama si pakwe
  • berwalking ke blog org
  • berfollower kt blog org
  • dgr lagu smpai naik muak
  • skrg ni nk mkn big mac plak...hehe
erm...tp kan, di saat ini dan di waktu ini
(ceh...dh start ayat skema maut)
aku rase idup sungguh bahagia
tanpa tekanan EXAM!!!!hehehe
*maafkan anakmu mak...
bkn pe....den dh ponek study dr tadika, sek rendah, sek menengah, diploma and skrg degree...
bygkan???aku kata byg kan!!!hehe *tiada unsur paksaan di situ...
belajar kos yg sama dr form 4 smpai la degree
dh dkt 7 tahun wooo study civil engineering ni...
giler r mar!!!!
doakan aku jd engineer!!!!hahaha
plz................plz...............



No comments: