Duit Kawen Cik Mar

November 15, 2009

sEdaLaM LauTaN....hehe

de masa aku rase lawak je dlm idup
ni
de masa gerammmm...
de masa mcm nk ulang2!!!hehehe

tambah2 ble pk bab si pakwe

lawak...lawak....
dia suke nk bwt aku tacing

dh r aku ni kuat tacing...hehehe
tetiba dia ckp dia benci aku...what???

cayang...huhuhu

aku pe lg kemerajukkan la...
bru dia tau penangan aku.
time tu r kelam kabut nk pujuk
tp aku dgn idea jahat
telah mengoff kan nset dan mengkansel kan semua call dia!!!hahaha
aku mmg jahat...lalala

dia pun terus cntct mmber aku

alamak...ni yg xsyok org tau aku merajuk....huhu

dia siap bg pesanan kt mmber aku gini

"nnti ckp kt mar, sy ckp I LURVE U"
hehehe....
tq so much la cyg
....lalalala
agak terharu aku tau.
pastu aku xsampai ati jwb gak la call dia

merajuk dlm 1 jam tuk dgr dia pujuk

aku ckp r "tdi kata benci...."
si pakwe pun terus ckp
"ala,tdi je time geram...skrg ni sayang la"

bahagianye rase ati.....lalala

nk tido r...
best tido time bahagia!!!!lalala
*sengal gile....


No comments: