Duit Kawen Cik Mar

January 11, 2010

aku dan cik asgmnt....

assalamualaikum.....
aku sungguh teruja
sungguh bangga
sunggu kagum...
(tgok betapa hepy nyer aku...~lalala)


bkn pasal AJL ok...
yg menang tetap menang,
aku ni je xmenang2 lg....hihihi~
congratulation kt aizat,yuna&faizal tahir
(ceh,bajet diaorg nk baca ke blog ko ni cik mar)
opss!!!termalu & terkedu sendri....kihkih
tp aku peduli ape,nk wish gak!!!!lalalala~

wokey2...


back to the tajuk cite aku tdi....hehehe
aku terlalu gembira sbb berjayasiapkan asgmnt!!!
ala,asgmnt kt entri sblm ni tdi...
pasal "air cond system for high rise building"
tepat pukul 1 pg aku berjaya siapkan tu...
skali dgn print....hahaha
(mcm xpnh bwt asgmnt je cik mar ni)
biar lah.....hahaha
ni 1st asgmnt tuk sem 6 ni UMP...hahaha
sape xteruja kan....lalala~
ni asgmnt aku yg aku bangga2 kan tu....

3 comments:

Eyriqazz said...

wah,congratz,,,,teringat zaman uni dulu

Great Teacher Onizuka

pak long said...

salam...
moga dapat cgpa yang terbaik....anugerah dekan lagi..
moga berjaya dalam apa jua yang dilakukan..

♥♂♥m@RMiE♥♀♥☺™ said...

hehehe...insyaalah,berkat doa geng blogger~!!
zaman u yg akn berakhir xlme lg...huhu