Duit Kawen Cik Mar

February 03, 2010

perempuan mmg sempurna, tapi......

cik mar jmpe entri pasal tajuk ni time bwt blog walking
cukup interesting....
dan secara jujurnye cik mar mcm
"sape mkn cili, dia yg rase pedasnye!!!"
hehehe...
padan muke kan =(

"Perempuan memang sempurna tapi.. tapi apa ye tuan puan? Saya sambung, perempuan memang sempurna tapi lelaki lebih sempurna. Haha! Okei saya melawak je, itu bukan sambungannya. Saya betulkan, perempuan memang sempurna tapi lelaki lebih sempurna. Cis, saya ulang ayat sama. Okei saya serius, perempuan memang sempurna tapi perempuan tak pernah menghargai. Tak pernah menghargai lelaki dan juga dirinya. Setuju? Bagus."

sambungannye jz klik my name below

MARZIATULHIKMAH

*selamat makan cili yer blogger2...hahaha

*thanks to mr azizankadir



7 comments:

::aMaD:: said...

itu betul sma sekali.
sorry to say, but women make judgment base on emotion and not thoughts.
peace~ ^^

~kuyam~ said...

haahahaha..apekah?
dua2 da sempurna,laki ke ppuan ke
hihi

♥♥MarMiE♥♥ said...

hehehe...bkn cik mar nk sokong 100% pasal entry tu,tp cik mar rase de certain part tu mcm betul.erm...pasni cik mar nk try cari plak entri pasal lelaki mmg sempurna,tp....hahaha peace!!!

Legasi Piston Pecah said...

aku adil ar...dua-dua sempurna jika...

-aTie- said...

setiap satunye di jadikan berbeza cara kerana ke2-2nya d jadikan berpasangan untuk sempurna

Khaizarien Blog @ atie

♥♥MarMiE♥♥ said...

betul tu wanita ni sumber kekuatan lelaki, lelaki plak pelindung wanita.so mmg dua2 berbeza&dua2 sempurna untuk 1 sama lain.

Fahim 'n Alin said...

saling merlukan, titik