Duit Kawen Cik Mar

February 01, 2010

sELaMat DaTaNg FebRuarY...

erm...akhirnye tiba bulan yg dinanti2 kan
aku semakin berdebar2...
aduh,ble pk balik tarikh makin hampir
aku jd gerun,hepy,best...
tp aku mcm xde perasaan je...huhu
xtually teruja gak r cz bakal menjd milik seseorg
ops!!!terlepas ckp plak.
pe perasaan korang ble nk melangkah ke fasa baru???
maksudnye dr muda ke tua,
bujang ke kapel,
kapel ke tunang,
tunang ke kawen,
dan kawen ke berkeluarga???
jwb2 jgn xjwb!!!!hehehe
kt cni aku nk menjemput semua yg sudi&mengenali diri aku
sebab kan.....
aku de majlis nnti......
aku akan melangkah dr fasa kapel ke


.............


.......................


.................................


BERTUNANG!!!!
yeah!!!patut ke aku gumbira sambil melompat2??
sila jawab...


tarikhnye plak....
jeng3


............


.................


...........................


29 FEBRUARY 2010

ok,jemput dtg yer.





*p/s : bulan ni smpai brpe haribulan ek???hahahaha
jgn marah yer.


7 comments:

noor afzan said...

tahniah yea..
kat mana nih?

♥♥MarMiE♥♥ said...

xtau g kt mne,cz payah betul nk cari tarikh 29 february tu....lalala~

ika. said...

mane de tahun ni bln feb smpai 29 haribulan? hahaha. ika pon dah penah kene tipu daaa. hee~

Legasi Piston Pecah said...

mengakhiri zaman single and available ek.

♥♥MarMiE♥♥ said...

hehehe...ika yg sgt memahami.kasi kredit pd ika.oyeah!!!!

Fahim 'n Alin said...

cettt... kene tpu pakcik.. da tua2 cmni pon kne tipu...makkkk!

♥♥MarMiE♥♥ said...

tu r pak cik,terlampau byk berpikir ni smpai kne tipu~~~lalala