Duit Kawen Cik Mar

April 12, 2010

rindu sayang kamu

cinta adalah misteri...
misteri smpai aku lupa siapa aku...

kejam ke mencintai seseorg
yang pernah mencintai kte...

salah ke masih mengharap pada dia...
salah ke masih menanti dirinya...

sukar untuk menipu...
sukar untuk berdusta...
sukar menjadi hipokrit...
terlalu sukar untuk berpura-pura
lupakan kamu!!!

smpai ble harus begini???
aku ingin selamanye mencintai dirimu
aku ingin selamanye ada di sampingmu
aku ingin menanti smpai saat aku menutup mata...
hanye kerna kamu...


sekadar luahan rase...
tq 4 ur support...


2 comments:

miemiey said...

akak baca lirik sambil nyanyi ni..sshlah penyanyi asal cari mkn nnti...hehehe...

ank akak suka lagu ni hari2 memekak jee...

jom join giveaway ni...http://miemiey-akucintacontestgiveaway.blogspot.com/2010/04/1-st-giveaway-from-zati.html

referrel miemiey yee...

♥♥Cik_Mar♥♥ said...

thanks kak miemiey~~lagu ni mar bru 1st time dgr ptg smlm...huhu cukup ketinggalan woo