Duit Kawen Cik Mar

May 05, 2010

PencuRi plz JanGaN saKitkan Ati aKu~~

mmg tahap kurang ajar!!!
xde agama!!!
tgh minggu exam pun ko boleh nk mencuri!!!!
nset cik mar kne curi~~
dua2 nset skali...
yg pasti msti org2 terdekat
cz pintu kunci....tp nset boleh ilang!!!
aku bg ko tumpang bilik aku sbb aku kesian kt ko
aku nk tolong ko
aku bwt baik tp ni yg ko balas
tolong r wei...
ko dh pas kt sape nset2 aku dgn iphone kwn aku???
ko mmg xgune r!!!!
dok guna status anak bilal
pastu ckp mak sakit
tp tdi aku tgok ayah ko xmcm bilal pun
mak ko pakai tudung nmpk jambul lg
mak ko sihat walafiat je, xmcm sakit
sumpah demi allah...
aku dgn aish mmg xhalalkn setiap sen duit nset tu kt ko
biar la idup ko musnah
ko musnahkn perasaan kteorg x pk!!!!
nset2 aku tu nset peninggalan arwah abg ipar aku
dgn nset present dr x-boy aku!!!!
mmg ko ni perempuan xtau malu
iphone aish tu pun boy dia yg pnye!!!!
sumpah aku akn benci ko smpai ble2....
ko permainkn kepercayaan aku pd ko!!!!!!!



7 comments:

sarah shafie said...

ish...mencik pencurik..siot je kan??wt baik tp mcm tu dia blas..

Pipi Muncet said...

waaa.kesian kamu.
Tahu kan sapa yang curi tu.
amik muka dia. rendam dalam baldi clorox

miaishika said...

cik mar......sbar la ye...tu r..kdang2 kte xtaw n x dpt nk prdict manusia jenis pe yg kte jmpa~~~kte manusia pnuh ngan sifat belas kasihan~~~
tu je yg u taw
neway cik mar sbr ye~~

Fahim 'n Alin said...

sabar..

insyaallah terbuka hati dia tuk pulangkan n minta maaf kat korg..

trahsajalarh said...

haishhh .
teroknye .
subhanallah .
ape la na jadi ngan org skarang nih .

chah~ said...

nape i lmbat tau ni..?
cik mar.. i knal x org tu???

haziq said...

ha'ah r..
i pn lmbat tau..
hehe..
blasah r orng 2.. da knal sape orng nye kn??
kmpul rmai2.. kepung..
hehe..