Duit Kawen Cik Mar

August 25, 2010

Tunang @ Kahwin Paksa???

uhhhh....bernafas dengan riang
test semua sudah abih tuk mid term
even tak tau pe result
tapi yang pasti, insyaallah semua lulus!!!
kesian betul dengan cik mar ni
score bapak cikit--->> Lulus je
tak kesah la janji mau abihkan final sem ni cepat
mau melangkah ke alam pekerjaan
dari abih form 5 smpai umur 24 tak bekerja
ikut "course" yang diambil
tak sabar mau menggunakan ilmu yang ade~~POYO!!!haha

erm...nak tnye korang2 la....
wujud lagi ke bertunang @ kawen paksa??
aduh...kenapa la dunia ni masih macam ni kan??
dalam memilih pasangan kan, perlu pilihan sendiri...
tapi entah la
cik mar kalau susah2 sangat pun
suh mak carikan jodoh!!!haha
ade sape2 nak isi form x???
cepat2, cik mar tunggu!!!hahaha
mereng sekejap setelah tido tidak mencukupi
mau tido r skrg...
tp blogwalking dlu jom!!!!
       peace for love...


1 comment:

noor afzan said...

tak penah dengar lagi la di kalangan org terdekat.
sume kahwin dengan kerelaan/cari sendiri