Duit Kawen Cik Mar

October 17, 2010

bukan tak kesian wokey...

uittt....
salam 1 Malaysia!!!
aiceh, meniru cikit ayat2 penceramah tuk seminar engineering siang tdi
erm...korang tengah buat pe???
alamak, yang dok korek2 idung tu sila bersihkan jari wokey
tetiba idung cik mar pun macam gatal!!hihi
korang de tak kawan2 yang amik berat pasal korang??
kalau takde memang malang r!!!hihi
cik mar ni terlalu ramai kawan yang prihatin
tapi cik mar je yang macam tak prihatin
ye2!!! tau kawan2 cik mar tu risaukan cik mar
diaorang dok risau cik mar takde kekasih
ala...small da pieces la kawan2
bese la, orang yang kecewa memang malas nak pk2 bab kapel
nanti2 wokey...
ye2, tau umur cik mar dah 24 tahun
memang wajib de pakwe kot!!!hehe
nanti cik mar dah start praktikal baru jalankan misi ok??
misi mencari kekasih la...
mane la tau kot2 dapat abang2 engineer plak!!!!hahaha
PERASAN!!!
my goal for next year--->> mencari cinta~~hahaha
bye!!!

doakan cik mar....
Encik Bobot yang setia menemani even cinta sudah hilang~


No comments: