Duit Kawen Cik Mar

November 29, 2010

Never Forget Our Friendship

assalamualaikum semua...
rajin korang blogwalking ey!!
tau r tengah lapang bercuti2 Malaysia kan???
cmne exam korang ari tu wei...
klu cik mar jawapan dia...
erm...syukur, tu je yang mampu cik mar lakukan
nak buat lebih2, nanti pandai plak~~hehe
semester terakhir di UMP semua macam zasss!!!
sekelip mata je berlalu
cik mar dah abih semester kt sini
just tggu praktikal bln 1 tahun depan
after that convo...
meh cik mar nak cite cikit about my luvly muvly friends
sepanjang menjadi pelajar dekat UMP ni....
i have 2 best friends
Ein & Zai
thanks korang menjadi kawan aku 
thanks korang banyak membantu aku selama ni
thanks korang sudi mendengar segala masalah aku
i really appreciate that
aku tak kan lupe semua kenangan kite
even antara kite ada terasa ati
but we still friends...
aku minta maaf kay andai de sakitkan ati korang
mesti ade kan???hehe
aku bersyukur sangat kenal korang
biar la apa orang penah kata pasal kita
janji kite tak penah kacau orang lain
aku harap kite bertige berjaya dalam hidup
dapat kerja yang bagus
kehidupan yang sempurna
dan paling penting
dapat "husband" terbaik wokk!!!!hehe
*gatal ckit di situ
erm...pasni kalau tengok cite P.Ramlee
sila jangan lupe 
3 Abdul~~hehe
sayang korang!!!!


nota kaki : semoga kite kaya sama2~~hihi

3 comments:

ecahmiaishika said...

hihihi~~~may da frenship las foreva=_

♥CIK SHA♥ said...

best kan ade kawan baik..^_^

♥♥Cik_Mar♥♥ said...

betul2...sungguh gembira!!!