Duit Kawen Cik Mar

November 30, 2010

Sebijik Terhempap atas Kepala

pukul berapa datuk harimau...
pukul 2....
terus teringat plak main2 datuk harimau zaman kecik2 dlu
aikk...penah ke kecik???
hohoho...time umur kecik, cik mar adalah kecik
owhh...sudah mula mengarut
jap makan ubat!
cik mar sudah mula bercuti....
korang??? mesti lagi awal dah cuti kan...
tau dah, so jangan cakap pe2 lagi..
*kejam!!!
tadi ayah, mak dgn ana yang jemput
balik angkut semua barang2~~
skali penuh 1 kete...
ok, memang cik mar dah bajet akan padat 1 kete
datang bertiga tapi pulang berlima
what??5??
ye r 5 kan...
cik bobot kite pun mau balik...
ayah siap mau tinggalkan bobot sebab penuh kan kete...
no..no...no....
bobot mau ikut pulang tau
on da way balik dari pahang ke n9
ternampak de kedai jual2 cenderamata
de gak r jual bear besar2....
pastu dengan slumber tanpa rase bersalah
ayah kuarkan statement
"tu de banyak bear, besar2 lagi, tak nak beli ke??"
debushhhh!!!!
bagaikan di hempap air yang turun dari air terjun panching rase
ohh...ayahku
tak mo sudah~~huhu

bobot je dah makan 1 ruang tuk duduk

nota kaki : sudah mula rindukan kawan2~~huhu


4 comments:

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

haiyaaa~~byk2 sabar lol

hakhakhak

asip محمد said...

bobot tu hidup ke?

mie said...

siapak bobot??
hhohohoo

aan said...

oohhh.. bear itu sangat comel!