Duit Kawen Cik Mar

December 03, 2010

Blog Pilihan???

disebabkan sekarang ni tengah berlangsungnye
Oscar Blog award
cik mar berbesar hati nak berkongsi isi hati
*bajet de orang nak tau la kan
tentang blog pujaan cik mar

dalam "pencarian Blog Pilihan Malaysia:"
de 3 blog personal wanita pilihan"
yang cik mar suke sangat2 tercalon ok

sape???

itu yang kite nak tau sekarang
sila amik pen tuk salin pe yang patut

Empunya blog adalah pembakal doktor yang cantik...














Kekasih Hati en qery ok...
Irine Marcello de abg yang hensem* blushing2

Blog diaorang ber3 memang best
rugi kalau korang tak baca wokey....
dah la tiga2 memang kiut miut dan muda remaja
dan diaorang memang ramai follower
ribu riban ok...
kalau pasal nuffnang plak....
tak payah cite la kalau nak dibandingkan dengan cik mar
ibarat menyiram air ke daun keladi
*de kaitan x???
tapi cik mar tertanya2...cmne diaorang bleh femes ek??
ramai follower??
sebab diaorang letak muke sendiri sebagai header blog ke??
sebab diaorang cantik ke???
*sje tnye soalan yang memang dah de jawapan

pe jawapan korang plak???
jawapan cik mar sebab pen"typing" blog diaorang menarik 
betul tak???

3 comments:

Nur Azila Ismail said...

sbb cntik dan menarik ! :)

woot-woot said...

hee..undi la cik epal ! low profile tapi blog best ! ^^

Fatin Liyana said...

wah tq ;) blog cik mar best ape! comel hee mane banner. tmpek la muka sndri. bile lg kan hehe

p/s: kite pon bese2 je senanye. mgkn dlm blog nmpk mcm power skit la kan tp kat lua kte seorng yg sgt biase :)