Duit Kawen Cik Mar

December 22, 2010

Hanis Zalikha???

banyak giler orang buat entri pasal Hanis Zalikha sekarang
saje r tu nak pancing trafik!!!haha
*keji
bayangkan sampai kt Google tu dok Hanis Zalikha gak
perhhh...untung betul Hanis Zalikha
dah r cantik, pandai plak tu....
kalau tukar nama jadi MAR ZALIKHA ok x???
agak2 ramai peminat gak ke??
agak2 bleh pandai mcm dia x???

hahaha...memang ko wayar putus malam ni.

blog Hanis Zalikha tersayang


Blog HANIS ZALIKHA




6 comments:

norwahidah athiyyah said...

hye cik mar sweet..

hanis zalikha mmg sgt terkenal ni skrg..adore btl kan kat dia..lawa..heheh..tp cik mar pn ap kurangnya..vogue gituu...

ni waheeda nk jmput cik mar join PENCARIAN FASHIONISTA 2010 kat blog waheeda..ajk kwn2 sekali kay..hadiah lumayan! JOM!

Al said...

xpe,angan2 tu resepi org berjaya..hehe

ade lg blog yg bakal jejak langkah hanis zalikha tu
mcm blog irine nadia ngn fatin liyana

MiSz_aIN said...

sukalah dgn hanis zalikha.blog dia best. =)

♥♥Cik_Mar♥♥ said...

norwardah-->>hoho...cik mar mmg sweet!!!haha
alamak...fashionista???tu Fatin Liyana mmg patut join!!!hehe

♥♥Cik_Mar♥♥ said...

Al-->> betul2!!!suke tgok diaorg, dah r pandai pastu blog xtahan glamor~~

Fahim 'n Alin said...

adoi, hanis zalikha.....................
sebut je rasa nak pengsan..hahahahha