Duit Kawen Cik Mar

December 03, 2010

katakan tak nak....cik mar memang tak nak!!!

korang nak tak???
idup bergelumang dengan sampah???
hidup macam kat tempat ni....

ni kat sabah ok...sape nak lupuskan sampah2 ni???cuba cakap cni!!!

sanggup korang jadi macam budak ni??bau sampah pun dah tutup idung kan!!!

confirm ikan2 pun tak mo idup kat sini...jijik!!!

tak tau nak tulis caption pe lagi dah.....berubah la wei~~

korang tak sayang Bumi ke ek???
kalau tak sayang sok buang la sampah dari kereta kat jalan raya
buang la sampah kat sungai
buang la baby sampah kat longkang
hoho...
plz sayang cik mar bumi macam sayang diri sendiri


1 comment:

woot-woot said...

gile wei...kat mane ni ? minx2 jauh la mesia kene camni...aish..