Duit Kawen Cik Mar

December 26, 2010

Personality Test

Hari minggu yang bosan sedikit
padahal ade je yang ajak pegi tengok wayang
tapi tak tau kenapa "mood" takde
so ape patut buat lagi selain dari bloging dan bloging....huhu
dok merayau-rayau tanpa tujuan
*padahal dok usha blog orang!!!hehe
jumpa entri pasal Personality Plus dari cik ikahoneybunny
sape nak ngorat cik ika yang comel berkaca mata ni???
cara nak ngorat senang je
mula-mula umpan la minta dia lukiskan potret korang
pastu pancing guna ayat-ayat power!!!!hehe
*keji kamu 
tapi tak tipu pasal potret sebab cik ikahoneybunny memang terror melukis
ok..ok...sape nak try personality Plus boleh la try Quiz ni
cik mar dah selamat try dan personality cik mar adalah
Choleric dan sedikit Sanguine
ape maksud dia???
macam yang cik ikahoneybunny ade terangkan kat entri beliau

Choleric (kuat) : Commander-type. dah kata commander mesti la de semangat kepimpinan yang tinggikan!!!hehe memang cik mar suke mengarah tapi dengan cara yang betul la...*ye ke???haha
paling penting, kategori ni adalah seorang yang dominan, arrogant, degil, tegas, advanterous dan paling penting semua kerja siap. 

pastu kalau

Sanguine (popular) : Social-Type. bukan bermakna suke bersosial ok...haha golongan ni adalah individu yang suke berkawan, bersosial, suke bercerita (tepat sangat!!!), loud (tepat jugak!!), animated, suka tonjolkan diri dan suka menjadi perhatian (tak sama dengan cik mar...hehe). Untung sapa2 yang berkawan dengan individu macam ni sebab mereka amat menyenangkan kerana seorang yang ceria. untuk sifat-sifat lain bleh r korang jawab quiz dan baca entri cik ikahoneybunny kay....

maka dengan itu....
jom ramai-ramai berkawan dengan cik mar!!!!hahaha
*memang keji

orang sibuk2 belajar dalam kelas, dia dok sibuk2 buat keje giler!!!hehe

nota kaki : cityville cik mar dah mula turun salji~~oyeahhhh!!!!


5 comments:

Imzainieyzulkipli said...

kahkahkah!!!!! mesti ko nak raba punggung dia kan

♥♥Cik_Mar♥♥ said...

ahlock--->> xde la raba sgt, juz nak bg grade!!!haha skali dpt C je cz xmantap~~ngeee

iamzulfadli said...

singgah dari Sisiberbeza - kini perisa coklat

KizZ said...

Haha..tak boley blah gambar last tuh..


Jom sini,
SHE is older than HIM,anda rasa?

♥♥Cik_Mar♥♥ said...

KizZ--->> ni nasib baik tuan punye @$&% xtau!!!hehe