Duit Kawen Cik Mar

December 18, 2010

Pisang dan Pencuri

malam ni bola piala Suzuki
jom berdoa supaya Malaysia bleh masuk final
sekarang pun dah start kan???
sebab cik mar dah start dengar mak dok jerit2 depan TV
omak den memang tgok bola cmtu
so sabar je r....
ok, now cik mar nak cite pasal pisang dan pencurik
pe kaitan 2 perkataan tu kan???
mesti korang tertanya2
ala, kalau tak tanya pun cik mar nak bagi tau
dengar je r cik mar bercerita
petang tadi dalam pukul 5 cik mar dok kusyuk lipat baju sambil layan hindustan
sedap kan hindustan petang tadi kat tv3
oppssss!!!lari tajuk plak
back to da zoo~~ngeee
tetiba makcik Huziah dok jerit sekuat ati
"abang, orang curik pisang bang!!!"
yang telinga cik mar perasan orang curik pisau????
ok...so pekak rupanya....hihi
pe lagi, pakcik maslan lari r keluar tengok pe jadi
pastu baru tau...
rupa2nye de 2 indian curik pisang kat umah cik mar
bukan dalam umah la
tapi kat pokok pisang umah cik mar
ohh deymmm~~
pisang kat pokok pun ko curik
bukan sebijik tau tapi setandan....
time makcik huziah jerit tu, si pencurik kelam kabut bawak pisang masuk kete
terus pecut kete...
ok, ni pesanan tuk pencurik
curik r lagi sampai ko mati sebab mencurik!!!!


Pencurik ati bila plak mau datang~~ngeee


nota kaki : pasni sila tanam pokok2 semua dalam umah


1 comment:

~sHy~ said...

teruk betul la pencuri tu....
neway,Malaysia menang..
jom2 jalan2 blog saya ade cite pasal LADY BIRD..hehe

http://shaifulshafian.blogspot.com/