Duit Kawen Cik Mar

January 19, 2011

BLOG....best ke???



















masih lagi dengan persoalan...
tapi tanpa soalan maka takde la jawapan
ye x???
mereka-mereka yang tak aktif berblog atau pendek kata dan panjang adalah
Tidak pernah ada blog
selalu tertanya2 best ke ada blog???
pe korang nak jawab???
kalau cik mar "tepuk tangan mesti berbunyi"~~hehe
mesti la best!!!!
selain dari berkongsi cerita atau info sesama kita
dapat gak kenal2 kawan baru kan???
cik mar de ramai kawan kat blog
dan teringin sangat nak bersua muka
insyaallah...de rezeki nanti
sumpah tak tipu dulu cik mar memang blur la pasal blog
tertanya2 kenapa la diaorang buat blog??
best ke de blog ni??
pe dapat kalau ada blog??
nak cite apa je???
skali amik ko!!!!
tiap-tiap ari mesti buka blog even tak la post entri setiap ari
tapi blogwalking selalu
saje nak tau tentang life orang lain, tambah ilmu pengetahuan
sebut pasal life....
"bukan mudah nak harungi hari-hari mendatang"


















ok...tu dituju khas tuk diri cik mar sendiri




nota kaki : skrg memang dah kurang blogwalking....sedih T_T


2 comments:

Alynn Notnot said...

hehehehe blog mmg best.

tapi kalau yg ada entri gempak,

laaaagi best :D

Datang sini korek hidung! "This is my story".

Nana said...

ehhee blog mmg bez
klw orang xde blog mmg dia xkan tau
apa yg beznye ngan blog ni