Duit Kawen Cik Mar

January 28, 2011

MARAH....memang MARAH sangat!!!

dah lama sangat simpan perasaan ni
selalu masih control sebab tak nak la kecoh-kecohkan
sebab???
sebab cik mar perempuan
memang alasan tak masuk akal
sebab paling penting nak kurangkan sifat tak elok tu dalam diri ni
tapi hari ini, saat ini dan di waktu ini
tersangat marah dengan broadband!!!!!
aku dah bagi ko makan petang tadi kan???
pe lagi yang tak puas hati???
dari mula guna sampai sekarang pergerakan lembab lagi banyak dari
LAJU....
ko paham tak LAJU???
ok, ko memang takkan paham sebab tak penah sekolahkan???
tolong la paham perasaan aku ni....
aku nak main CITYVILLE pun susah la kat facebook tu!!!!
benci r....





4 comments:

lunaticg said...

Hahahahahahaha....
Bagi dia salah makan kot? Dia tak makan minyak, makan duit jer tu....

Along Usop said...

hahaha.. comel la cik mar nih..
marah line brokbeng tuh.. die penat kene sumbbat trafik kot =P

♥♥Cik_Mar♥♥ said...

lunaticg-->> tu r pasal,tdi lupe nak sumbat duit byk2...benci sgt2!!!

♥♥Cik_Mar♥♥ said...

along-->> ok,perasaan marah tu ckit ilang ble ckp comel~~hahaha