Duit Kawen Cik Mar

February 01, 2011

Banjir melanda

sekarang kat mane2 semua dok cakap pasal
BANJIR
ok...memang banjir tengah melanda
paling teruk belah selatan tanah air
JOHOR, N9 dan Melaka la kan...
semalam tengok kat berita pun dah istighfar
segamat memang teruk naik air....
nasib baik sekarang cik mar dah dok seremban
kalau time kat ump dulu kan parah
ye r, tiap kali balik n9 mesti lalu segamat
kat berita gak de bagitau yang Tampin pun banjir
langsung la kawan2 cik mar tanye
umah ko banjir x??
tempat ko banjir???
ok2...memang cik mar asal tampin
tapi yang banjir tu dekat kawasan2 hujung cikit
bukan area bandar tampin
susah kot nak banjir umah cik mar
coz kawasan perumahan dekat dengan bukit...
tapi penah jugak sekali banjir sebab longkang tersumbat
maka banjir la rumah cik mar buat pertama kalinye pada tahun 2008
cuba kita sama2 amik ikhtibar
setiap kejadian tak di jangka
dan setiap kejadian pasti ada hikmahnya
kita sebagai manusia haruslah tabah hadapi semua dugaan ni...
sama2 berdoa supaya banjir cepat surut
dan jangan lupa doakan keselamatan dan kesejahteraan
umat islam di MESIR....




No comments: