Duit Kawen Cik Mar

February 21, 2011

Gadis di tepi Highway

bila malam tiba, maka hilang la matahari
dan muncul la sang bulan
dan bila bulan muncul maka
hari gelap dan gelap....
bila malam dan gelap?????hihihi
dah2...jangan layan mood mereng cik mar
meh nak story 1 kisah lawak & seram
tadi mak tepon gtau yang abang demam
pelik kan bila abang demam sebab dia jarang demam
lepas borak-borak, baru tau....
semalam abang abih keje dalam pukul 2 pagi
dari balai dia terus balik tampin umah mak
pelik gak apsal tak nak balik umah dia je....memang senget abang ni
semalam abang bawa moto dan tetiba buang tabiat
balik lalu highway ayer keroh
selalu ikut jalan dalam je....
dalam perjalanan tu, abang nampak de sorang perempuan 
kat tepi highway

perempuan berambut panjang kat tepi highway
rambut panjang okay dan pukul 2.30 pagi
abang terus je berlalu pastu tetiba kan....
tetiba je dia macam kesian
boleh pulak dia berpatah balik pegi kat perempuan tu
abang siap tegur tanya dari mana lagi
perempuan tu jawab "baru turun bas"
abang tanya nak pegi mana dan siap nak tumpangkan sampai dekat tol lagi
macam-macam abang ni....
tapi perempuan tu tak nak dan dia kata tunggu kawan
abang pun siap bagi nasihat "hati-hati, dah lewat ni bahaya"
terus la abang balik umah dan sampai je rumah terus demam
demam dan kaki sejuk....
tapi persoalannya siapa perempuan tu???
apa la dia buat lewat pagi kan??
sorang-sorang plak tu.....
pastu berambut panjang~~~huhuhu


nota kaki : bila ayah tnya abg nape berenti kt perempuan tu??
                 jwpn abg "polis kne ada tanggungjawab,  tak pasal2 
                 perempuan tu kne culik @ rogol plak nanti."
                 macam2 la abang ni....baik tak bertempat.


No comments: