Duit Kawen Cik Mar

February 14, 2011

itu memang saya

mood malam Maulidur Rasul sangat baik
niat hati nak tukar layout blog
dok usha2 gak tapi dok jumpa yang wordpress je
aduh...semangat sila jangan luntur
teruskan berusaha
even penat teramat la sekarang ni
1st sebab keje banyak kat ofis
dok perah kepala otak nak ingat balik pe yang belajar dulu2
2nd sebab balik je umah semangat nak kemas bilik
ok!!!tu memang cik mar
suka decorate bilik
alih perabot, tampal itu ini kasi cun
sejak dari sekolah bawak ke poli
sampai la ke universiti
sampai housemate cik mar cakap "tu memang rutin wajib ko!!"
ok...mane2 jejaka yang single sila beri perhatian
"saya rajin"!!!haha
agaknya cik mar patut amik kos interior design kot...huhu
tapi masih tak terlewat kan???
sedangkan orang yang dah bercucu pun de semangat nak belajar
mana la tau 1ari nanti de semangat nak belajar
insyaallah....
jom usha bilik comel~~

ni sudah tentu bukan bilik cik mar~~hehe tapi comel kan???
cute kan??stil bukan bilik cik mar....huhu
tetap bukan bilik cik mar...

nota kaki : pic semua dari encik google...bilik cik mar bese2 je tapi puas hati~~~hahaha

No comments: