Duit Kawen Cik Mar

March 24, 2011

Bunuh Diri Jalan Penyelesaian???

mula-mula kan cik mar nk wish
CONGRATULATION tuk semua candidates SPM
akhirnya perjuangan dari tadika sampai Form 5 tamat....hihi
korang dapat ape??? what, straight A's????
what the gempak beb!!!!
aicehhh....tu bajet sangatkan ayat....haha
tapi memang dahsyat la korang dapat result camtu....
korang belajar ke makan buku???hahaha
pada yang tak dapat result seperti diharapkan jangan kecewa
semua tu hanya permulaan tuk bina masa depan ok.
cik mar dulu pun result tak gempak tapi dapat sambung diploma dah cukup
pastu berusaha bersungguh-sungguh sampai dapat buat degree
ingat...kegagalan sekarang bukan kegagalan tuk selamanye
ni ada yang sampai nak bunuh diri sebab result terukkkkkk!!!
plz la adik2, mane pegi iman kamu??? agama kamu???
kesian la pada mak ayah yang dah besarkan kamu
bagi didikan agama semua....
harap adik yang cuba bunuh diri kat KBmall ni selamat dan cuba berubah
berubah memperbaiki diri.....





Clip Art

2 comments:

il ya na said...

pelik la bdk2 skang ni adoyai smpi nk bunuh2 diri sbb result. sempit btol pemikiran. haisssh

Cik Blog said...

skrg pengaruh media byk sgt, tu yg smpai terpengaruh part bunuh diri....hehe