Duit Kawen Cik Mar

March 08, 2011

Berdebar time akad nikah

sape suka pegi pameran buku???
sila senyum dengan ikhlas~~hehe
meh cik mar nak story
aiceh....kepochiii betul kan???
cik mar kalau pegi pameran buku mesti pegi kat
NOVEL....
novel la yang terbaik!!!
dok belek2 novel tetiba jumpa 1 novel yang very the funny
bukan baca sinopsis cik mar gelak
tapi baca dialog kat cover novel dah tersenyum sorang2
nak gelak nanti orang pelik pulak
meh kongsi---->>

time jamil mau di akad nikah kan dengan maimon



tok kadi : aku nikahkan dikau dengan maimon dengan mas kawin tiga puluh ringgit tunai

jamil : aku terima nikahnya maimom dengan mas kawin tiga puluh rakaat tunai


nota kaki : tiga puluh rakaat pun boleh!!!hehe
   solat terawih pun tak sampai 30 rakaat....

No comments: