Duit Kawen Cik Mar

March 18, 2011

bukan semua cantik subjektif

CANTIK....
ye...kamu semua memang cantik
dan cik mar memang tak cantik....
buat apa mengaku cantik kalau memang tak cantik kan??
tapi penah kte sedar sampai bila kecantikan itu akan
KEKAL????
kelak akan berkedut jugak kulit muka
kelak akan putih juga rambut yang berwarna tu
kelak akan gugur juga rambut yang di rebonding tu....
tak salah untuk kelihatan cantik sebab kecantikan dan
perempuan tak boleh di pisahkan
andai korang di lahirkan cantik tu satu bonus tuk korang
andai korang tak cantik macam cik mar maka tetap perlu
BERSYUKUR
setiap ciptaan ALLAH swt adalah cantik dan sempurna
kecantikan peribadi lebih sempurna dan di pandang orang
jom layan video ni~~~hehe




nota kaki : sedang gila layan video kat youtube!!!


No comments: