Duit Kawen Cik Mar

March 19, 2011

Ko buat baik pun, Tetap tak Bermakna

korang penah rase meluat tak???
meluat dengan orang yang korang memang meluat r!!!hehe
harap korang cuba pahamkan la maksud cik mar tu....hihi
cik mar memang cukup paham coz cukup2 meluat dengan dia
cukup tak paham bahasa punya orang
tau r ko tu bukan prior MALAY
dulu mak, akak2 semua selalu marah coz cik mar cukup tak suka dia
now....my family pun dah memang tak suke dia
ye, tak baik kita benci orang kan???
tapi sedar diri la cikit
ko dah tua, de anak bini
anak ko yang sulung pun sebaya adik cik mar yang kt ukm tu
dah tua pun gatal
pendek kata memang tak suka ko la pakcik
cik mar ni bukan budak kecik yang umur 5 tahun
tapi dah nak masuk 25 tahun
28 MARCH ni wokey!!!!
aiceh...tu dah gtau tarikh sila la paham2~~~ngeee
kay la, saje nak luahkan perasaan cikit.
BYE....
muahhhh...muahhhh....MUAHHHHHH!!!!






Clip Art

No comments: