Duit Kawen Cik Mar

April 20, 2011

Entri Kasih Sayang

berkasih sayang amalan mulia....cettttt!!!
statement kasi letup.
confirm yang sedang hangat bercinta sokong 101% kan???
tambah-tambah untuk yang masih sekolah
meh sini akak nak bagi nasihat kat adik-adik
yang masih bersekolah tapi
dah de boyfriend, girlfren, hubby, papa, mama
aishhh....tak perlu malu-malu dan tak mengaku
dah2, jom dengar cikit ceramah akak!!!hihi
kalau bercinta time sekolah pastikan pelajaran nombor 1
kalau bercinta time sekolah pastikan family nombor 1
kalau bercinta time sekolah pastikan cita-cita nombor 1
kalau bercinta time bila2 la, pastikan solat nombor 1
tengok tu, semua nombor 1....haha
dan perlu ingat kekasih adalah next number
memang kebahgiaan dapat hidup dengan orang yang kita
sayang adalah yang menyeronokkan
tapi lagi seronok kalau kita mampu membahagiakan
mereka yang sentiasa berkorban dan menjaga kita dari baby
lagi manis bila dapat buat mereka bangga dengan kejayaan kita
ok...tamat sudah bebelan akak tuk ari ni

clas 5pka1  sekolah teknik ampangan















nota kaki: mood teringat plak abby yang tgh demam kt umah


1 comment:

ishiko said...

huhuu.. cool jep en3 nih..
haa... denga tuh adek3x...