Duit Kawen Cik Mar

April 10, 2011

Kenapa suka kamu???

S.U.K.A
1 perkataan yang very da boomm!!!
yeah...kenapa kita suka seseorang???
persoalan yang kadang2 buat kita jadi rimas
tambah2 bila ada orang kuarkan statement
"Kenapa ko suka dia?? pelik la, padahal biasa je aku tengok."
boleh kasi bengang dan panas hati tu....hihi
perasaan suka ni kita tak boleh paksa
kadang2 boleh tetiba je suka atau tersuka
TETIBA ok...
sila paham....tetiba je so tak boleh elak
maka bila ada orang tanya korang kenapa suka dia??
jawapan paling bernas cik mar rasa
" taste masing2, dan perasaan ni tak boleh dipaksa"
kes cik mar ni bukan tetiba tersuka
tapi memang suka
suka sangat2 kat dia
semalam 2 kali dapat tengok dia
tengok dia senyum
suwiiitttt sangat
saya SUKA sangat2 kat awak


suka sangat kat dia ni


IQRAM DINZLY


nota kaki: jeles tengok dia melutut dekat Miza Af9 semalam time bagi bunga

3 comments:

fyra said...

betol , perasaan tak boleh dipaksa :)

yg suwittt sangat sangat tuh iqram dinzly ke ?

eheh ;p

Cik Blog said...

fyra-->> haha...gile suka kt iqram dinzly. tiap kali tgok dia senyum rase mcm nk tercabut jantung ni!!!hihi

czueka zulaikha said...

wahh da angau betul nih (^_^)