Duit Kawen Cik Mar

May 23, 2011

Kenapa Busuk Hati sangatttt????

ok...berhari-hari tak update blog
perasaan dan emosi memang tak stabil
rasa sangat-sangat tekanan
meh cik mar nak kongsi cikit luahan hati
ok...sekarang cik mar duduk seremban
menyewa dengan member 1 sekolah dulu
duduk kat umah ni dengan anak tuan rumah
sebab mak dia minta kteorang sewa sini samping teman anak dia
tapi tak tau kat mane silapnya 
anak beliau cukup2 tak suka kteorang ada kat umah ni
dulu-dulu dah rase sebab dia selalu hempas2 pintu
sorok remote tv, tak tegur kteorang
tapi still think positif mayb datang bulan kan
tapi baru2 ni terjumpa facebook beliau
tengok dekat status macam2 kata2 keji dia letak
korang nak baca???
takpe r, tak sanggup nak post sebab tau dia de maruah
harap2 1 day ko insaf la dik...
hidup ni macam roda....


nota kaki: misi mencari rumah baru....weeeee


2 comments:

HaNa Hani said...

haha..pindah aje gitu
sabo jerla
^_^

anak_hamja said...

biase la kehidupan.. ko pon mesti tanak dok ngan aku punye takut aku bebel.. aku pun tanak dok ngan ko takut kene sake... hahaha.. x de la aku melawak je.. hihihi-anakhamja disini