Duit Kawen Cik Mar

May 21, 2011

Terkejut Tahap Gaban

penah dengar tak terkejut tahap GABAN???
rugi la kalau tak penah dengar weiiii
1st time cik mar kasi korang dengar ni....hehe
de kan kartun GABAN 
time mereka2 yang hampir seusia cik mar budak2 dulu
dah..dahhhh!!!
mukadimah suka sangat
ok...tadi pas ofis hour terus rushing2 balik tampin
ari ni pecah record ok...
perjalanan dari seremban ke tampin adalah
35 minit....
giler memang giler
sebab cik mar tak penah lagi sampai tahap tu!!!!haha
pastu sampai2 umah je terus adik bagi surat
actually bukan surat la...kad jemputan
bukak2 terus tengok cover card
eh.....
biar betul ni............
BERMIMPI ke aku ni????

sebut betul-betul....MAR dan IWAN ok
apsal cik mar tak tau plak yang diri sendiri nak kawen???
biar betul ni...kursus kawen pun tak pegi...haha
sengal je rase kan....
Mar tu adalah Mariam....bakal isteri en.Iwan
dah en.Iwan tu adalah kawan cik mar sekarang
pastu meh nak gosip2 cikit
dulu en.Iwan adalah kekasih @ pakwe @ my Some1
tapi itu cerita dulu...
cerita time semester 2 buat diploma sampai semester 4
cerita 5 tahun yang lalu
sedih???? takde la sedih just terkejut je....haha
suka sangat dia nak kawen sebab tak tau....hehe
anyway Selamat Pengantin Baru en.Iwan dan Pasangan
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat


nota kaki: tak dapat kawen dgn beliau tapi dpt letak nama kat kad pun ok!!!!haha


No comments: