Duit Kawen Cik Mar

June 09, 2011

Makin besar dan terus BESAR

alhamdulillah masih mampu berblogging
dan berloyer buruk....hehe
sekejap je kan dah masuk bulan JUNE
7 jun 2011 dan 8 jun 2011
ari tu besday anak2 buah cik mar
ermm....makin besar diaorang sekarang
dan makin comel
dan makin banyak cakap
7 jun besday anak buah kedua cik mar

Damia Ayuni yang ke 7 tahun
semoga damia jadi anak yang berguna
dan jangan nakal2 selalu
penat la acik nak marah2....hehe
8 jun pulak besday anak buah yang pertama

NurHani Arina yang ke 8 tahun
pun sama semoga kak in berjaya dalam hidup
dan terus rajin dan rajin
ok...dulu anak buah semua kecik2
boleh la tipu2 diaorang
tapi sekarang diaorang lagi advance
gemar kne kan cik mar
tapi yang terharu tiap kali cik mar balik tampin
confirm diaorang akan tido kat tampin gak
pastu gelak2, tengok muvie sama2
nanti acik dah banyak duit kite g cuti2 ek...
luv u all so much!!!


No comments: