Duit Kawen Cik Mar

July 02, 2011

My man

just want to introduce my lovely movly
sayang


Danial Aiman Bin Saiful Bahari

the only one my niece
suka mengarut
suka tukar cita2...
kejap nak jadi askar maka akan minta pistol
pastu tukar nak jadi org jawab telefon, mula la minta telefon
pastu baru2 ni mengamuk nak jadi
PENJAHAT
mengamuk minta pisau mainan
aduh...macam2 ragam
pening kepala
hari tu ajak pegi ziarah kubur arwah babah dia
so minta dia kutip bunga dan jwpn dia
"aah, dah lama babah tak makan kan??"
boleh pulak dia pikir bunga tu sebagai makanan babah dia
di gelar budak pelat sebab sangat la pelat
ni baru beli belon pastu start la bising
"tepat2, tape nak beyi, muyah2"
macam2 perangai dia.
bila takde rase sunyi tapi bila ada rase nak
saletip mulut dia!!!!hehe
15 Julai ni besday Danial
1st time danial sambut besday ada pengganti Babah
Love u so much Danial Aiman peyat!!!hehe



 
 

No comments: