Duit Kawen Cik Mar

August 03, 2011

Cinta Kau dan Dia

isu hangat lagi sensasi
dah la ko cinta aku, pastu ko cinta dia pulak
perh...kasi angin 1 badan beb!!!
cik mar bukan emo tapi saje wujudkan mood emo~~haha
this week kan heboh pasal Khairul Fahmi dan Erlia putus
Tunang
macam2 statement diaorang keluar
tapi memasing de hak nak cakap kan
yang pasti mereka berdua je tau kisah sebenarnya
pastu pagi tadi kat Hot FM topik lebih kurang sama
ko cinta aku pastu ko cinta dia gak
deymmmm....
ati ko de 1 ke 2 baiiii???
tak baik ok buat pasangan korang cmtu
cuba kena kat batang hidung korang???
baru korang tau frust dia macam mne
jangan la sesekali menduakan cinta korang
nanti rosak binasa kebahagiaan yang ada
tak pun terkena kat adik beradik korang ke....
belajar la untuk setia
kalau tak dapat nak buat pilihan
ce buat solat istikarah
minta petunjuk
tu lebih baik dan cemerlang
serta menjamin kebahagiaan semua pihak
ok la...penat nak cakap panjang2
bulan pose ni kan....hahaha

nota kaki : Banyak2 beramal bulan ni semua blogger

 
 

No comments: