Duit Kawen Cik Mar

August 28, 2011

Sesat dan Menyesatkan

ok...hari raya makin dekat tapi....
korang punya puasa macam mana???
ada baik????
terawih???
erm....after this start la balik makan tengahari
aduh....ponek la perut den ni r dok makan je
waittttt!!!
korang dah beli baju raya? kasut raya? beg raya???
semua yang berkaitan dengan raya???
semalam cik mar bawak adik2 pegi shopping kat seremban
sambil cuci mata, kita cuci sekali poket
pastu dalam kejar masa nak balik tampin kan
bajet nak masuk highway la
1st time ok cik mar drive sendiri nak masuk highway
selama ni merayap ikut jalan negeri je...
takdo la ikut highway
disebabkan kejakunan cik mar maka
kami telah tersalah highway!!!!!
amik ko poie masuk highway pegi KL
aduh....malang giler nasib
maka terus mencari tol berhampiran tuk U-turn and back home
sampai plaza tol nilai la merayap
pastu seperti bese dah de Ops sikap ni kan
confirm la highway dah xmacam highway
terus jadi macam packway dengan kenderaan
mata dok panjang jam
mati la kena marah dengan ayah ni sebab lambat....huhu
dah lewat petang baru sampai rumah ok!!!
serik dah r nak masuk highway kalau drive sendiri.
ey..korang dah balik kampung ek???
selamat membakar lemang, mengacau dodol bla..bla...bla...
Selamat Berpuasa di hari2 terakhir
hati2 memandu ok!!!!

mereka yang excited nak raya sambil kumpul duit raya.


No comments: