Duit Kawen Cik Mar

October 28, 2011

Awek yang Seksi & terseksa

Selamat Pagi Penghulu segala hari
Selamat Pagi Makcik Pakcik
Selamat Pagi Kakak Abang
dan
Selamat Pagi adik kawan
Hari yang indah ni tetiba je kan cik mar buat entri pasal seksi dan terseksa
ala...saja nak buat kita terfikir dan membayang!!!kikiki

Apa perasaan korang bila nampak atau berselisih dengan
awek yang dah tentu melayunya bila kulit pun memang melayu la
tapi pakai baju tak cukup kain???
saja nak tayang lurah dendam
alamak...bergetar iman si lelaki
pakai seluar tak jejak tanah
erkk???jejak tanah!!!!haha
seluar kalau boleh nak sama pendek dengan seluar kecik
ok...pastu duduk kat tempat awam dengan kaki bersilang
ok...
* urut dada, mata ke atas
tak cantik...owh sungguh tak cantik

adik...kakak...kawan...
semua-semua la
bukan cik mar nak jaga tepi kain
cik mar pun bukan la alim bebenor....
part agama tu dah pasti la dosa kan
tapi part malu tu cmne ek???
tak segan ke kalau ayah @ abang @ sedara lelaki korang tengok???
tipu la kalau diaorang tak terliur
lelaki tetap lelaki
nafsu yang 1 tu siapa boleh tahan.
tambah la segan kalau orang agama lain tengok
plus dengan persoalan
Melayu boleh ke pakai macam tu???

terus burung-burung di angkasa berkicau.
BYE.

nota kaki : Melayu tetap melayu...tapi agama dia tak pasti lah.

 
   

No comments: