Duit Kawen Cik Mar

October 16, 2011

Sorang lagi Melangkah


fuhhh...hari ni very the penat day
pendek kata hari yang memenatkan
aktiviti pegi wedding member tapi lupa bawa kad
so xde maps....hehe
maka bermula la operasi berpusing2 kat lubok china
nasib baik la lubok china tuk tak besar
so jumpa gak la akhirnya
ari ni geng sekolah budak setan time form 1-3 kawen
congratulation to FAEZAH & SOLEH
tak sangka seru pa'e dah sampai....hehe
pasni ko boleh jadi lebih solehah ok geng!!!
dulu bapak jahat....
ari ni jadi pengantin pun de gak aura jahat!!!hehe
ermmm...4 orang best friends cik mar dah kawen
maka tinggal lagi 2 orang
bila la nak kawen lagi 2 orang tu kan!!!
aduh...serabut dah kepala ni dok pikir2
tapi takpe la, cik mar kasi ruang kat doktor sarah kite kawen dulu
biar la cik mar jadi orang last
dapat banyak cikit hadiah....haha
sekarang ni member2 dok buat koleksi baby
den ni r tukang kirakan je
nak buat koleksi gak tak boleh
sebab calon pun non ada....=(

bersama pengantin baru



nota kaki: suka sangat dapat jumpa kawan2 lama even zira dgn eija xdapat datang

 
 

1 comment:

Wyna Nubies said...

As Salam,

ramainya org kahwin bulan ni..huhu~