Duit Kawen Cik Mar

November 25, 2011

Fungsi STATUS facebook

FACEBOOK
laman sosial yang cukup-cukup popular
susah la nak jumpa orang takde akaun facebook kan
facebook memang landasan yang betul untuk cari kawan-kawan lama
kira macam boleh reunion la kan
tapi cik mar cukup tak suka 1 part
orang suka gunakan STATUS dekat facebook
sebagai medan melepaskan marah
ye...tau awak-awak tengah marah
but sila la jaga penggunaan bahasa
kalau dah siap mencarut-carut tu kan dah tak manis
tambah-tambah kalau awak tu ISLAM
malu la...
perempuan mencarut lagi MALU
jangan tunjukkan kekurangan diri kita pada umum
kalau marah sangat, buat la status cmni
"AKU TENGAH MARAH SANGAT2"
hahaha...
ok bye!!!



nota kaki: malu ek???hehe

2 comments:

farhana said...

:Dbetol2,.kelaka tngok katun uh,. macam farhana ngan bf farhana,.haha,.terigt first date,.

Cik MaR said...

sweet sgt cartoon tu.malu tapi MAU~~hehe