Duit Kawen Cik Mar

November 08, 2011

Kaki Berbau???

perh...siapa ada penyakit ni???
ini SERIUS!!! serius bro....haha
still dalam ruangan sharing is CARING =)


ini kaki...kaki cik mar *muntah!!!hehe
kaki model mana pun tak tau la kan.
Kaki...anggota paling penting untuk bergerak. 
Kedua-dua belah kaki kita mudah dijangkiti bakteria apabila tidak dijaga
dengan elok terutama ketika ia berpeluh.
yekkkk!!!!
Kaki akan mengeluarkan bau yang agak kurang enak kerana bakteria telah
bercampur dengan kelembapan pada stoking dan kasut.
tak percaya cuba tanya cikgu cikgi bila minta student buka kasut!!!hehe
Paling mudah untuk mengelakkan masalah kaki berbau ialah
memastikan kaki anda sentiasa berada dalam keadaan kering.
Korang jugak perlu pakai stoking daripada kain kapas yang mampu menyerap
peluh dengan baik.
Tapi tak salahkan korang berkorban sedikit untuk manjakan diri buat rawatan
kecantikan seluruh badan termasuk kaki di spa???
tapi ingat...jangan buat rawatan ikan dalam kolam tu pulak
kan dah di larang!!!!

nota kaki : Ce bau kaki korang, wangi ke tak???hehe


No comments: