Duit Kawen Cik Mar

December 13, 2011

Kasih Ibu membawa ke SYURGA

IBU...EMAK...MAMA...UMI
ye...semua orang ada insan istimewa ni
even tak semua still merasa kehangatan kasih sayang beliau kan
bila kita jauh dari mereka atau bila mereka tiada baru kita terasa
betapa perlunya seorang ibu di sisi kita
betapa tulusnya kasih sayang mereka pada kita


tu gambar mak & ayah cik mar
rindu sangat-sangat dekat mereka...
paling rindu dekat mak sebab cik mar tau sangat sikap mak
selalu rasa sunyi bila anak-anak takde depan mata
berbulan-bulan gaduh manja dengan mak after abih study dulu
tetiba sekarang dok jauhkan...
padahal 40minit je perjalanan kalau nak balik jumpa mak...hehe
Masa1st day cik mar dok umah sewa dekat seremban
mak dah sedih...
balik je tampin, mak terus peluk siap nangis-nangis
dengan statement
"mak rindu dekat ko, mak sunyi ko takde"
aduh....ni yang buat hati terus sayu.
bukan sengaja nak dok jauh mak
mak jugak nak anak2 mak berjaya & ada kerjaya kan???
so ni la pengorbanan dia...
kalau mak tepon suruh balik
berdesup terus balik tampin kay.
walau apa pun mak tetap yang pertama di hati ni ok.
sok petang pas keje nak balik Tampin...hehe

nota kaki: Love ur mum!!!

1 comment:

chah~ said...

mak pn rindu kat ko.. mak2 kat sini tiap2 minggu nak nanges je.. minggu depan cnfirm nanges..