Duit Kawen Cik Mar

January 23, 2012

Gemersik Kalbu

sekarang adalah mood melayan drama melayu
abih je kisah "Tentang Dhia" yang tragis
terus kuar "Gemersik Kalbu"
even cik mar rasa drama terbaru ni tak mampu lawan
"Tentang Dhia" but cik mar tetap setia
novel dia pun dah abih baca
ye...bukan 100% sama macam novel
sebab watak Hisham tak banyak pun dalam novel
tapi dalam drama memang dia kembang abih la watak tersebut
but don't worry
novel melayu dan cerita melayu tak kan lari dari
"Hepy Ending"
ye...Raihana akan tetap bahagia bersama Sufian
cepat...pe lagi novel nak dinaikkan ke layar perak???
cik mar nak beli novel....haha

 
 

No comments: