Duit Kawen Cik Mar

July 20, 2012

We love u

hai...morning korang
ermm..esok kita semua akan berpuasa (umat islam)
tak sabar rasanya
coz time macam ni la dapat berkumpul dengan adik beradik
tapi....
sekarang mak tengah sakit
kegembiraan semua tu bagai direntap
hope mak cepat sembuh
rindu nak kacau mak
nak peluk cium mak macam selalu
dan paling penting
tak sanggup tengok & dengar mak merintih
cakap sakit
nanti siapa nak masak sambal udang & ayam yang sedap tu lagi
siapa nak bebel-bebel time pagi...hehe
korang semua tolong doakan mak
cik mar sihat yer...
nanti nak amik gambar raya macam ni lagi.
mak kena kuat!!!
kami adik beradik sentiasa ada dengan mak,
insyaallah.

nota kaki : syukur sangat lahir dalam keluarga penyayang,sentiasa
bagi support.

 
 

No comments: