Duit Kawen Cik Mar

November 17, 2012

salah ke SAYA???

meniti hari yang berlalu dengan TABAH
terlalu banyak dugaan dan rintangan yang melanda
cuba ku kuatkan hati dan semangat untuk terus melangkah 
untuk meneruskan liku-liku kehidupan
bukan tak pernah terdetik di hati untuk mencari ADAM 
bukan tak pernah terdetik di hati untuk mencari CINTA
dan bukan tak pernah terdetik untuk mencari IMAM
tipu...ye...terlalu penipu seandainya terlalu tegar tidak mencari
tapi selalu di hati terdetik
"seandainya aku terburu-buru, adakah pilihan yang aku buat itu TEPAT"
takut diri akan terus kecewa
menangis dan menyalahkan takdir
aku pasti
ALLAH swt sedang mengatur suatu jalan yang terbaik untuk diri ini
In shaa Allah segalanya akan dipermudahkan
aku mencari IMAM dunia dan akhirat
dan aku pasti perasaan sebelum ini wujud atas 1 faktor
aku tak ikhlas memaafkannya
"awak...detik waktu ini, selepas lebih 2 tahun, kemaafan itu telah muncul".
I believe that my love is just for


No comments: