Duit Kawen Cik Mar

July 15, 2014

Saat-saat Mengantuk dan Membebel







really-really mengantuk pulak mata hari ni
jadi jom kita menyonteng arang di sini...hihi
macam mana korang punya puasa tahun ni???
Alhamdulillah...sudah 17 hari kita semua menempuh Ramadhan.
dan Alhamdulillah sepanjang Ramadhan ni dia sentiasa ada bersama.
even bukan setiap hari jumpa dan berbuka bersama.
baru sekali je berbuka bersama berdua...haha
giler gedik ayat.
but i'm really understand his situation.
terlalu banyak hati perlu dijaga.
ye...hati aku jugak.
tapi dont worry..aku masih tabah
sebab aku yang merelakan berada dalam situasi ni.
selagi masih mampu...selagi itu aku bertahan.
cehhhhh...macam complicated sgt la kan.
Choiiiiii....
tapi sila percaya, aku akan sedia bertahan selagi termampu
akan setia menanti
akan setia la selagi diperlukan.
when i see ur smile, my heart so Loncat-loncat la!!!haha
mereng dengan sendiri.
Selamat Berpuasa dan Beramal Ibadah
semoga Ramadhan tahun ini membawa seribu sinar dalam hidup kita.
In Shaa Allah.

No comments: